חייגו 052-7345222
מכירת והתקנת דלתות

מכירת והתקנת דלתות

חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב בית, אם זה אחרי שיפוץ או במקרה של בית חדש, זה בחירת דלתות חדשות, דלתות פנים ודלתות חוץ. בניגוד לעבר, כשדלתות נתפסו כבחירה ברורה מאליה, ולא היה שום ניסיון לבחור בדלתות בעלות מראה ייחודי או אפיון מקורי, הרי שכיום הן לא נתפסות רק כעניין של בטחון ואבטחה, אלא כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, וכך זה גם מוצג בתהליך מכירת והתקנת דלתות.

נקודות שמוטב לשים לב אליהן כשאנחנו רוכשים דלתות לבית:

ראשית, האם תהיה זו דלת פלדה או דלת מעץ? ברוב המקרים, כדלת חיצונית נבחר דלת פלדה, בעוד שדלתות פנימיות בבית (להוציא ממ"ד כמובן), הן יהיו דלתות עץ. ניתן על מנת שעיצוב הדלת יהיה יפה, לבחור דלת פלדה בסגנון עץ

שנית, סוג הדלת. שאלה זו יותר מתייחסת לדלתות פנימיות, שם יש לנו אפשרות לשחק האם תהיה זו דלת הזזה או דלת נפתחת (כלפי חוץ או פנים). אפשרות אחרת, עיצובית יותר, היא דלת מתקפלת כפי שהיה נהוג לשים בעבר בחדרים פנימיים והיום, צריך להודות, כמעט ולא רואים.

שלוש, מספר המנעולים בדלת. כאן אנחנו מתייחסים יותר לדלתות חיצוניות. ניתן לרכוש דלת עם מנעול בעל מספר צילינדרים, ככל שיש יותר צילינדרים כך קשה יותר לפרוץ אותה. על הצילינדרים, ניתן להוסיף גם מנעול הברגה בחלקו העליון של הדלת, מנעול שמאפשר פתיחה חלקית של הדלת.

חשוב לציין, שלא התייחסנו לגודל הדלת מהסיבה הפשוטה, שברוב המקרים, הגודל הוא נתון קיים על פי הפתח שקיים בכניסה לבית או לחדר. אנחנו לא נקנה דלת יותר גדולה או יותר קטנה, נרחיב או נסגור את הפתח, אלא נתייחס לנתון שיש לנו ועל פיו נפעל.

עיצוב דלתות פנים וחוץ

כפי שציינו קודם לכן, הנקודה שקשורה לעיצוב הדלת היא משמעותית כיום. זו גם הסיבה שאפשר למצוא מגוון סגנונות עיצוב של דלתות. זה בא לידי ביטוי הן בצבעים והן בשילובים השונים במבנה הדלת.

אנחנו יכולים לבחור בעיצוב הקל והפשוט, של צביעת הדלת באופן בו הקירות החיצונים של הבית צבועים, ובכך ליצור השלמה, כמין חזית אחידה. לחילופין אנחנו יכולים לבחור בצבעים אחרים, בשביל ליצור את השונות.

אופציה אחרת, היא לבחור במראה ייחודי בלי קשר לצבע של חזית הבית. למשל, דלתות וינטאג' עם מוטיבים ישנים, פסיפסים ותחריטים שונים. בעבר היה נהוג להתקין ויטראז' על הדלת. מדובר על מזכוכית מחסומת עם עיטורים שונים. כיום יש נטייה לחזור לכך.

עוד אופציה עיצובית מקובלת היום, היא דלת בסגנון מודרני. מדובר בדלתות "היי-טק", מינימאליסטיות, גדולות, בעלות גוון כהה, בדרך כלל מדובר בדלתות גדולות וחזקות. עם קווים ישרים וברורים.

עיצוב נוסף שאפשר לקחת בחשבון הוא של דלתות בסגנון עץ, הן יכולות להיות דלתות עץ חלקות או מחוספסות. אם אתם מעוניינים בדלת פלדה בכל זאת, ניתן להלביש עליה עץ מסוגים שונים, אך זה יקנה לדלת מראה כבד ולא בהכרח נעים.

המלצה לסיום, יש להזמין את הדלתות חודש-חודש וחצי לפני מועד ההתקנה, על מנת שהן יהיו מוכנות בזמן.

חץ למטה
לייעוץ מהיר השאירו פרטים